Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay – Lenka Šetková
Lenka Šetková
Bakalářská práce
Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay
Neuromarketing and it´s application when working with Mary Kay.
Anotace:
Tato práce se zabývá představením neuromarketingu jako nové formy vysoce efektivního marketingu. V teoretické části jsou popsány vybrané nástroje měření mozkové aktivity, zásadní pojmy v neuromarketingu, zrcadlové neurony, soma značky. Zmíněná je i podprahová reklama a její praktiky. Pozornost je věnována také rozdílům mezi mužským a dámským mozkem. Praktická část nejprve představuje společnost a značku …víceAbstract:
This thesis introduces neuromarketing as a new form of highly effective marketing. Theoretical part describes the selected tools for measuring brain's activity, fundamental terms in neuromarketing, mirrors neurons, soma markers. Mentioned are also subliminal messages. Further, attention is paid to describe some of the differences between male and female brain. Practical part of this thesis introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Karolína Steinerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod