Ondrej Zlocha

Master's thesis

Možnosti získania konkurenčnej výhody na sociálnych sieťach

Možnosti získání konkurenční výhody na sociálních sítích
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí a možností jejich využití pro získání konkurenční výhody pro firmu. Hlavním cílem práce je poskytnout přehled existujících nástrojů, které zahrnují analýzu sentimentu, a aplikovat vybraný nástroj na oblast automobilového průmyslu a to konkrétně na firmu Mazda a na některé z jejích konkurentů.V teoretické části jsou zprvu vysvětleny hlavní pojmy …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of social networks and the options of their utilization for gaining a competitive advantage for a company. The main goal is to provide an overview of existing tools that include sentiment analysis and apply the selected tool to the automotive industry area, specifically company Mazda and few of its competitors.The theoretical part at first describes the main …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá témou sociálnych sietí a možnosti ich využitia pre zís-kanie konkurenčnej výhody pre firmu. Hlavným cieľom práce je poskytnúť prehľad exis-tujúcich nástrojov, ktoré zahŕňajú analýzu sentimentu a aplikovať vybraný nástroj na ob-lasť automobilového priemyslu a to konkrétne na firmu Mazda niektorých z jej konkuren-tov.V teoretickej časti sú najprv vysvetlené hlavné pojmy …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2019
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Libor Gála

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75116