Mgr. Michaela BICANOVÁ
Bakalářská práce
Styly učení žáků
Student´s learning styles
Anotace:
Ústředním tématem této bakalářské práce jsou styly učení žáků. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. První část práce pojednává o učebních stylech žáků v teoretické rovině. Základní myšlenkou je především zmapování základních pojmů výchovně - vzdělávacího procesu, dále pak předložení definice stěžejního pojmu, kterým je styl učení. Blíže se práce zabývá možnostmi ovlivnění …víceAbstract:
The main topics of this thesis are students? learning styles. The text is divided into theoretical and practical parts. The former deals with the students? learning styles in a theoretical way. Basic idea is mapping of the fundamental concepts of pedagogical educational process and the definition outline of the main concept of a learning style. The text deals with the possibilities of influencing a …víceKlíčová slova
Vzdělání Výchovně vzdělávací proces Vyučování Učení Učivo Učitel Žák Kognitivní styl Učební styl
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
19961
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše Vítečková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BICANOVÁ, Michaela. Styly učení žáků. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Kinestetický učební styl a jeho využití ve vzdělávání předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Sabina DOSTÁLOVÁ -
Kooperace, kompetence či individualistický styl učení u žáků čtvrté a páté třídy základní školy.
Veronika JAKUBŮ -
Učební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Vlasta PFLUGOVÁ -
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová -
Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka Trbolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ur8hsh ur8hsh/2
31. 3. 2011