Mgr. Michaela BICANOVÁ
Bachelor's thesis
Styly učení žáků
Student´s learning styles
Abstract:
Ústředním tématem této bakalářské práce jsou styly učení žáků. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. První část práce pojednává o učebních stylech žáků v teoretické rovině. Základní myšlenkou je především zmapování základních pojmů výchovně - vzdělávacího procesu, dále pak předložení definice stěžejního pojmu, kterým je styl učení. Blíže se práce zabývá možnostmi ovlivnění …moreAbstract:
The main topics of this thesis are students? learning styles. The text is divided into theoretical and practical parts. The former deals with the students? learning styles in a theoretical way. Basic idea is mapping of the fundamental concepts of pedagogical educational process and the definition outline of the main concept of a learning style. The text deals with the possibilities of influencing a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Identifier:
19961
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miluše Vítečková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BICANOVÁ, Michaela. Styly učení žáků. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Teaching vocational subjects part-time BA course
Theses on a related topic
-
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Kinestetický učební styl a jeho využití ve vzdělávání předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Sabina DOSTÁLOVÁ -
Kooperace, kompetence či individualistický styl učení u žáků čtvrté a páté třídy základní školy.
Veronika JAKUBŮ -
Učební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Vlasta PFLUGOVÁ -
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová -
Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka Trbolová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses ur8hsh ur8hsh/2
31/3/2011