Mgr. Michaela BICANOVÁ
Bachelor's thesis
Styly učení žáků
Student´s learning styles
Anotácia:
Ústředním tématem této bakalářské práce jsou styly učení žáků. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. První část práce pojednává o učebních stylech žáků v teoretické rovině. Základní myšlenkou je především zmapování základních pojmů výchovně - vzdělávacího procesu, dále pak předložení definice stěžejního pojmu, kterým je styl učení. Blíže se práce zabývá možnostmi ovlivnění …viacAbstract:
The main topics of this thesis are students? learning styles. The text is divided into theoretical and practical parts. The former deals with the students? learning styles in a theoretical way. Basic idea is mapping of the fundamental concepts of pedagogical educational process and the definition outline of the main concept of a learning style. The text deals with the possibilities of influencing a …viacKľúčové slová
Vzdělání Výchovně vzdělávací proces Vyučování Učení Učivo Učitel Žák Kognitivní styl Učební styl
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
19961
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Miluše Vítečková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BICANOVÁ, Michaela. Styly učení žáků. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Teaching vocational subjects part-time BA course
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Učební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Vlasta PFLUGOVÁ -
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová -
Kinestetický učební styl v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka Trbolová -
Kinestetický učební styl v hodinách německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Ivana Kociánová -
Kinestetický učební styl ve výuce na 1.stupni základní školy
Andrea Hořejší
Názov
Vložil
Vložené
Práva