Bc. Monika Živnová, DiS.

Bachelor's thesis

Uvedení značky Pediped na evropský trh

Ingroducing Pediped brand on the European market
Abstract:
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti uvedení značky Pediped na evropský trh, která se zabývá prodejem zdravé a stylové dětské obuvi. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu pomocí nástroje Google Analytics.
Abstract:
The bachelor thesis on the basis of knowledge of the theoretical part proposes practical possibilities of introducing Pediped brand, which sells healthy and stylish footwear for children, on the European market. Part of the thesis is formulation of theoretical knowledge and assessment of the current state by using Google Analytics. The thesis includes in the practical part assessment of the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Jiří Wagner
  • Reader: Ing. Přemysl Pernica

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting