Uvedení značky Pediped na evropský trh – Bc. Monika Živnová, DiS.
Bc. Monika Živnová, DiS.
Bachelor's thesis
Uvedení značky Pediped na evropský trh
Ingroducing Pediped brand on the European market
Anotácia:
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti uvedení značky Pediped na evropský trh, která se zabývá prodejem zdravé a stylové dětské obuvi. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu pomocí nástroje Google Analytics.Abstract:
The bachelor thesis on the basis of knowledge of the theoretical part proposes practical possibilities of introducing Pediped brand, which sells healthy and stylish footwear for children, on the European market. Part of the thesis is formulation of theoretical knowledge and assessment of the current state by using Google Analytics. The thesis includes in the practical part assessment of the current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gb9yr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Přemysl Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Jana Kneblová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Uvedení privátní značky výrobků na trh
David Klar -
Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh
Klára Palatová