Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Hana Pospíšilová, DiS.
Ing. Hana Pospíšilová, DiS.
Bakalářská práce
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Efficient segmentation of the portfolio of potential customers and the connection to the company targets. Importance of segmentation and criteria for selection of segmentation according to specialization and vision of the company.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na segmentaci zákazníků v oblasti prodeje finančních služeb. Konkrétně se práce zabývá segmentací zákazníků dle potřeb a strategie obchodního místa leasingové společnosti. První část práce popisuje možné přístupy segmentace a její význam pro společnosti. Jak může efektivní segmentace a řízení vztahů se zákazníky přispět k plnění cílů společnosti? Proč je segmentace …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on customer segmentation in the market of financial product. Specifically deals with customer segmentation¨ according to needs and strategy of business department leasing company. In the first part are described known approaches to segmentation and their importance for companies. How the efficient segmentation and customer relationship management can help to meet target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/esaua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Hana. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s~určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/urcx34/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Význam segmentace v marketingové strategii podniku
Tomáš Janík -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro