Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p. – Michal Jánošík
Michal Jánošík
Bachelor's thesis
Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p.
Raising Customer Satisfaction of Selected Branch of Česká Pošta s.p.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků konkrétní pobočky České pošty, s. p. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány poznatky nabyté z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Česká pošta, s. p., dále je …moreAbstract:
This bachelor thesis is focusing on customer satisfaction of specific branch office of Česká pošta, s. p. Data was obtained by using a questionnaire survey. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge gained from professional literature focused on the customer, his satisfaction and marketing research. The practical part introduces the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÁNOŠÍK, Michal. \textit{Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/urd8mq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jánošík, Michal. Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková