Bc. Jan Zelenka

Diplomová práce

Vliv reklamy na spotřební chování

The impact of advertising on consumer's behaviour
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem reklamy na spotřební chování. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývám vysvětlením pojmů marketingová komunikace, reklama, motivace, spotřebitel a spotřební chování – to vše je doplněno vlastními zkušenostmi s danou tematikou. V druhé části analyzuji míru dopadu reklamní komunikace na chování spotřebitele, jak a které typy reklamy vyvolávají …více
Abstract:
This paper analyzes the influence of advertisement on the consumers’ behaviour. It is divided into two parts. The theoretical/methodological part deals with the explanation of terms like marketing communication, advertisement, motivation, consumers and consumers’ behaviour; and all this is supplemented with the author’s own experience concerning the given topics. The second part deals with the range …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Radim Azab

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní