Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung – Jan Šrůtek
Jan Šrůtek
Bakalářská práce
Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung
Customer Relationship Management: The Way to an Optimal Relationship with Customers
Abstract:
Customer relationship management - that is the topic of this Dissertation. In the theoretical section, one can find general concepts of this broad problematic. For example: the process of implementation of the CRM system and its limits, choice of an optimal CRM system and measuring of its efficiency. Practical part contains the analysis of a specific use of CRM system in Alukov a.s. company. Alukov …víceAbstract:
Diese Bachelor Arbeit beschäftigt sich mit dem heutigen sehr aktuellen Thema Kundenbe-ziehungsmanagement. In den Kapiteln des theoretischen Teils findet man die allgemeinen Grundbegriffe dieser umfangreichen Problematik, wie zum Beispiel das CRM Implemen-tierungsprozess, seine Barrieren, die Wahl des optimalen CRM-Systems und Messen seines Erfolgs. Der praktische Teil beinhaltet die Analyse der Ausnutzung …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrůtek, Jan. Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM systém
Tereza Mědílková -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta -
Integrace dat a analýza použitelnosti CRM systému Salesforce v neziskovém prostředí
Dominik Brázdil