Jan Šrůtek

Bakalářská práce

Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung

Customer Relationship Management: The Way to an Optimal Relationship with Customers
Abstract:
Customer relationship management - that is the topic of this Dissertation. In the theoretical section, one can find general concepts of this broad problematic. For example: the process of implementation of the CRM system and its limits, choice of an optimal CRM system and measuring of its efficiency. Practical part contains the analysis of a specific use of CRM system in Alukov a.s. company. Alukov …více
Abstract:
Diese Bachelor Arbeit beschäftigt sich mit dem heutigen sehr aktuellen Thema Kundenbe-ziehungsmanagement. In den Kapiteln des theoretischen Teils findet man die allgemeinen Grundbegriffe dieser umfangreichen Problematik, wie zum Beispiel das CRM Implemen-tierungsprozess, seine Barrieren, die Wahl des optimalen CRM-Systems und Messen seines Erfolgs. Der praktische Teil beinhaltet die Analyse der Ausnutzung …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šrůtek, Jan. Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi