Manipulativní techniky na sociálních sítích – Bc. Claudia Geilerová
Bc. Claudia Geilerová
Master's thesis
Manipulativní techniky na sociálních sítích
Manipulation on Social Media
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o manipulativních technikách, se kterými je možné se setkat při užívání sociálních sítí běžným uživatelem. Cílem práce je zjistit, jak na participanty působí vybrané manipulativní techniky využívané firmami na sociálních sítích, zda jsou schopni je rozpoznat a do jaké míry je vnímají jako nemorální a nebezpečné. V teoretické části je představeno 15 manipulativních technik …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the manipulative techniques that can be encountered in the use of social networks by the average user. The aim of the thesis is to find out how selected manipulative techniques used by companies on social networks affect the participants, whether they are able to recognize them and to what extent they perceive them as immoral and dangerous. In the theoretical part, 15 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Geilerová, Claudia. Manipulativní techniky na sociálních sítích. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
Aneta Synková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení
Ladislava Sdrzallek -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích
Barbora Uhrová -
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Jan Rysula