Lexikální analýza aktivního slovníku učitelek v MŠ – Alena Málková
Alena Málková
Diplomová práce
Lexikální analýza aktivního slovníku učitelek v MŠ
Lexical analysis of the active dictionary of kindergarten teachers
Anotace:
V teoretické části diplomové práce jsme se zabývali obsahem předškolního vzdělávání a komunikací, dále osobností a jazykem a následně vztahem mezi jazykem a osobností. V praktické části jsme získali data ve formě audionahrávek, které byly analyzovány automatickým systémem pro lemmatizaci. Zaměřili jsme se na počty vyprodukovaných slov, počty jednotlivých slovních druhů a další kategorie v závislosti …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the content of preschool education and communication, as well as the personality and language, and consequenly the relationship between the language and personality. The practical part contains an analysis of audorecordings through an automatic system for lemmatization, with focus on the number of produced words, the number of individual parts of speech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Eva Jakešová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva