Bc. Markéta Vítková

Master's thesis

CSR jako nástroj pro posílení image firmy

CSR as a tool to enhance the company’s image
Abstract:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Popisuje důvody, proč by měla firma realizovat strategii společenské odpovědnosti. Teoreticky se také zabývá praktickými přínosy CSR aktivit na podnikání firmy a především na její image. V praktické části práce prostřednictvím výzkumu popisuje pohled českých zákazníků, zda a jak vnímají CSR aktivity firem, zdali tyto …more
Abstract:
The thesis - in its theoretical part - explains the concept of corporate social responsibility. It articulates reasons why companies should implement corporate social responsibility programs. It also addresses practical benefits of CSR activities for company´s business and their impact on image and brand. In the practical part, it describes (through research results) opinions of Czech customers, how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní