CSR jako nástroj pro posílení image firmy – Bc. Markéta Vítková
Bc. Markéta Vítková
Diplomová práce
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
CSR as a tool to enhance the company’s image
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Popisuje důvody, proč by měla firma realizovat strategii společenské odpovědnosti. Teoreticky se také zabývá praktickými přínosy CSR aktivit na podnikání firmy a především na její image. V praktické části práce prostřednictvím výzkumu popisuje pohled českých zákazníků, zda a jak vnímají CSR aktivity firem, zdali tyto …víceAbstract:
The thesis - in its theoretical part - explains the concept of corporate social responsibility. It articulates reasons why companies should implement corporate social responsibility programs. It also addresses practical benefits of CSR activities for company´s business and their impact on image and brand. In the practical part, it describes (through research results) opinions of Czech customers, how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fkc09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić