CSR jako nástroj pro posílení image firmy – Bc. Markéta Vítková
Bc. Markéta Vítková
Master's thesis
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
CSR as a tool to enhance the company’s image
Abstract:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Popisuje důvody, proč by měla firma realizovat strategii společenské odpovědnosti. Teoreticky se také zabývá praktickými přínosy CSR aktivit na podnikání firmy a především na její image. V praktické části práce prostřednictvím výzkumu popisuje pohled českých zákazníků, zda a jak vnímají CSR aktivity firem, zdali tyto …moreAbstract:
The thesis - in its theoretical part - explains the concept of corporate social responsibility. It articulates reasons why companies should implement corporate social responsibility programs. It also addresses practical benefits of CSR activities for company´s business and their impact on image and brand. In the practical part, it describes (through research results) opinions of Czech customers, how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fkc09/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia