Bc. Markéta Vítková

Diplomová práce

CSR jako nástroj pro posílení image firmy

CSR as a tool to enhance the company’s image
Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. Popisuje důvody, proč by měla firma realizovat strategii společenské odpovědnosti. Teoreticky se také zabývá praktickými přínosy CSR aktivit na podnikání firmy a především na její image. V praktické části práce prostřednictvím výzkumu popisuje pohled českých zákazníků, zda a jak vnímají CSR aktivity firem, zdali tyto …více
Abstract:
The thesis - in its theoretical part - explains the concept of corporate social responsibility. It articulates reasons why companies should implement corporate social responsibility programs. It also addresses practical benefits of CSR activities for company´s business and their impact on image and brand. In the practical part, it describes (through research results) opinions of Czech customers, how …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní