Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského – Ondřej RÁZL
Ondřej RÁZL
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Marketing Communication of the Summer Journalistic School of Karel Havlicek Borovsky
Abstract:
Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna.Abstract:
The assignement concerns with the marketing mix of Summer Journalism School of Karel Havlíček Borovský. It aims to collect theoretical bases for marketing mix of non profit or-ganisation specialized in education. The practical part - based on questionnaire and in-depth interviews - analyses the current aspects of marketing mix of the project and in conclusion it offers several resolutions for the future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÁZL, Ondřej. \textit{Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ushskn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RÁZL, Ondřej. Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského v kontextu žurnalistického neuniverzitního vzdělávání v České republice
Pavla Janoušková -
Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského v kontextu žurnalistického neuniverzitního vzdělávání v České republice
Pavla Janoušková -
Obraz Ruska v díle Karla Havlíčka Borovského
Alena Pohanková -
Srovnání satir Karla Havlíčka Borovského a Svatopluka Čecha
Jiří Jůzl -
Po stopách Karla Havlíčka Borovského
Monika Mráčková -
Fenomén češství a němectví v exilové tvorbě Karla Havlíčka Borovského
Lukáš Kalivoda -
Obrazy z Rus a Obrazy z okolí domažlického. Črta v pojetí B. Němcové a K. Havlíčka Borovského
Barbora Zoja Zuchová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová