Integrace dítěte s narušenou komunikační schopností – Bc. Ivona Chylíková
Bc. Ivona Chylíková
Bakalářská práce
Integrace dítěte s narušenou komunikační schopností
Integration of Child with Defective Communication Ability
Anotace:
Bakalářská práce „Integrace dítěte s narušenou komunikační schopností“ pojednává o možnostech a metodách individuální integrace dítěte s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce je věnována vývoji dítěte v předškolním věku, etiologii, klasifikaci, diagnostice a terapii narušené komunikační schopnosti. V empirické části je vyhodnocen celkový přínos integrace pro dítě …víceAbstract:
The Bachelor Thesis „Integration of a child with broken communication ability“ deals with possibilities and methods of individual integration of a child with broken communication ability in the kindergarten. The theoretical part is dedicated to the development of a child in preschool age, aetiology, classification and therapy of broken communication ability. In empirical part, the overall contribution …víceKlíčová slova
Vývoj dítěte v předškolním věku vývoj komunikačních schopností narušená komunikační schopnost integrace inkluze integrační a inkluzivní vzdělávání. Child´s development in preschool age communication abilities development broken communication ability integration inclusion integrative and inclusive education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ub48c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti s integrací dětí s poruchami autistického spektra v předškolním věku
Petra Svobodová -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Polytechnické vzdělávání v předškolním věku v souladu s rytmem roku v přírodě
Kateřina BAŘINOVÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ