Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování – Lucie SLABOCHOVÁ
Lucie SLABOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování
The credibility of selected Czech influencers and its impact on consumer behaviour
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl zjistit, zda velikost sledujícího publika ovlivňuje kredibilitu vybraných českých influencerů na Instagramu, kteří propagují vybrané módní e-shopy a jak kredibilita českých influencerů ovlivňuje nákupní rozhodnutí. Dále se zabývá zjištěním, jaké faktory ovlivňují kredibilitu influencera a jak se liší vnímání kredibility influencerů napříč demografickými skupinami. S rostoucím …viacAbstract:
This thesis aims to investigate whether the size of the following audience influences the credibility of selected Czech influencers on Instagram who promote selected fashion e-shops and how the credibility of Czech influencers influences purchasing decisions. It also explores what factors influence influencer credibility and how influencer perceptions of credibility differ across demographic groups …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Jana Šimsová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABOCHOVÁ, Lucie. \textit{Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/usjg3y/.
Jak správně citovat práci
SLABOCHOVÁ, Lucie. Kredibilita vybraných českých influencerů a její vliv na spotřebitelské chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
Barbora Barešová -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Lucie Hamrlová