Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. – Bc. Renáta Pyšnová, DiS.
Bc. Renáta Pyšnová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o. začíná vymezením teoretických východisek zkoumané problematiky s důrazem na marketing služeb. Cílem je zhodnotit stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení využívání marketingových činností a nástrojů. V praktické části je popsán postup marketingového výzkumu včetně analýzy dat a vyhodnocení …moreAbstract:
Bachelor thesis entitled Marketing strategy of Skalka Family park, s.r.o. it begins by defining the theoretical starting points of the researched issue with an emphasis on service marketing. The goal is to evaluate the company´s current marketing strategy and propose recommendations for improving the use of marketing activities and tools. The practical part describes the process of marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v5t4o/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Lubomír Černý, MSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYŠNOVÁ, Renáta. \textit{Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uskfmg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Marketingová strategie firmy v masném průmyslu.
Petr Vilášek -
Marketingová strategie podpory cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Tomáš Kůs -
Marketingová strategie na podporu technických oborů
Ruslan Reva -
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o.
Michaela Kalinová -
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
Gabriela Šírová -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi