Kristýna Brandejsová

Master's thesis

Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů

Specification of requirements for a new information system for complaints and claims management
Abstract:
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové …more
Abstract:
The aim of the thesis is the specification of user requirements for complaints and claims management in selected company providing financial services in the Czech Republic. The first section explains the basic theoretical background in the field of process management and information systems. It is also discussed the view of complaints and claims management from customer side. The second section describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 2. 2014
  • Supervisor: Lenka Švecová
  • Reader: Jana Pokorná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39617