Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh – Bc. Nikola Ivanová
Bc. Nikola Ivanová
Diplomová práce
Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh
Communication Strategy Project for Introducing Modern Cloth Diapers to the Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. Cílem této práce bylo na základě současného stavu společnosti navrhnout projekt komunikační strategie, který zviditelní její nový produkt na trhu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Teoretická část byla zaměřená na literární rešerši, která se zabývá především oblastí komunikační …víceAbstract:
This diploma thesis aims to create a communication strategy for introduction of modern cloth diapers to the market. The goal of this thesis is to promote new product of the company via communication strategy, that is based on the current state of the company. The thesis is devided into the theoretical and practical parts. Theoretical part focuses mainly on the linear research in the feald of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ivanová, Nikola. Projekt komunikační strategie pro uvedení moderních látkových plen na trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení užitných vlastností dětských látkových plen
Tereza Řezníčková -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová