Komunikační vzorce v interakci učitele a žáka na 1. stupni ZŠ – Kateřina Pavezková
Kateřina Pavezková
Diplomová práce
Komunikační vzorce v interakci učitele a žáka na 1. stupni ZŠ
Communication Patterns in Interaction between Teacher and Pupils at the Primary School
Anotace:
Předkládaná teoreticko-empirická diplomová práce se zabývá tématem komunikačních vzorců v interakci učitele a žáka na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o výukové komunikaci se zaměřením na komunikační vzorce mezi učitelem a žákem. Výzkum má kvalitativní design. V empirické části jsou prezentována zjištění výzkumu, …víceAbstract:
The presented theoretical-empirical master's thesis deals with the topic of communication patterns in interaction beetwenn teacher and pupils of primary school. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part summarizes the knowledge about educational communication with a focus on the communication patterns between teacher and pupil. The research has a qualitative design. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavezková, Kateřina. Komunikační vzorce v interakci učitele a žáka na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Struktura pedagogické komunikace na 1. stupni základní školy
Lenka Kortová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Výuková komunikace v modulově uspořádané třídě
Jana Havlíková -
Výuková komunikace ve středisku výchovné péče
Marcela Kudláčová -
Komunikace ve výuce mezi lektorem a účastníkem na univerzitě třetího věku
Simona Pavlů