Pavla Špinlerová
Bachelor's thesis
Event marketing
Event marketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza event marketingových aktivit malého podniku a návrh nových eventů. V teoretické části je nejprve popsán obecně marketingový a komunikační mix, na který navazuje postup plánování a tvorby event marketingové akce. Pro potřeby návrhu nových eventů byla data získána metodou dotazování. Náhodně vybraní zákazníci podniku byli požádáni o vyplnění dotazníku. Výsledky dotazníku …viacAbstract:
This study aims to analyze event-marketing activities of the small firm and propose new events. At first the theoretical part describes marketing and communication mix and then especially planning and development of event marketing campaign. Research data were collected by the method of survey to propose the new events. Randomly selected customers were asked to fill the questionnaire. Its results were …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková