Adaptace dětí cizinců na MŠ pohledem učitelek MŠ – Pavla Dubská
Pavla Dubská
Bakalářská práce
Adaptace dětí cizinců na MŠ pohledem učitelek MŠ
Adaptation of Foreing Children to Kindergarten from the Point of View of Kindergarten Teachers
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje tématu adaptace dětí cizinců na MŠ pohledem učitelek MŠ. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části se blíže věnujeme migraci a možnostem legálního pobytu na území ČR, vzdělávání dětí v MŠ, vývoji dítěte předškolního věku z psychologického hlediska a dále samotnému procesu adaptace na MŠ, jeho fázím a specifikům. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted into the adaptation of foreigners´ children at kindergarten from teachers´s point of view. I devided the theses into two main parts: teoretical and practical one. The teoretical deals with migration and possibilities of legal stay of foreigners on the Czech state territory, education of children in kindergarten and about development of pre-school age from psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dubská, Pavla. Adaptace dětí cizinců na MŠ pohledem učitelek MŠ. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Výzkum dětských pojetí fenoménu "cizinec" u žáků základní školy
Kateřina AHMAD -
Výuka sloves u dětí-cizinců v předškolním věku
Bára Sobotková -
Diagnostika jazykových kompetencí u dítěte-cizince předškolního věku
Jitka Dohnalová -
Adaptace dvouletých dětí v mateřské škole z pohledu učitelek
Kristýna Líčková