On-line nakupování potravin na českém trhu – Lucie CAJTHAMLOVÁ
Lucie CAJTHAMLOVÁ
Bakalářská práce
On-line nakupování potravin na českém trhu
Online grocery shopping on the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje neustále se rozvíjejícímu odvětví e-commerce - on-line nakupování potravin. Úvodem teoretické části je zmapovaní situace na českém on-line trhu, dále je blíže popsáno chování spotřebitele a nákupní proces. Vysvětlím význam mystery shoppingu a představím nejvýznamnější společnosti na trhu. V praktické části formou opakovaného mystery shoppingu porovnám úroveň poskytovaných …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the constantly developing sector of e-commerce - online grocery shopping. The theoretical part of the thesis starts with a mapping of the situation on the Czech online market, then consumer behaviour and the shopping process are described in more detail. I will explain the importance of mystery shopping and introduce the two most important companies on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CAJTHAMLOVÁ, Lucie. On-line nakupování potravin na českém trhu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Kristýna Lačná -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova