Lenka HAVELCOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti

Marketing researche in a company and it´s possibilities
Anotace:
Bakalářská práce na téma {\clq}qMarketingový výzkum v podniku a jeho možnosti`` je zaměřená na místo, úlohu a realizaci marketingového výzkumu v podniku CYKLOWORLD a. s. Na začátku celé práce řeším teoretický popis marketingového výzkumu a jeho možnosti a uplatnění v praxi. V praktické části je charakterizovaná firma CYKLOWORLD a. s. a proveden dotazníkový výzkum na zjištění potřebných informací k …více
Abstract:
The bachelor thesis with the theme Marketing research and its possibilities is aimed for the place, the function and the realization of the marketing research in the company CYKLOWORLD Inc. On the beginning of this thesis I thought out the theoretical description of the marketing research, its possibilitities and its using in practice. In the practical part there is characterized the company CYKLOWOLD …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 15330

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVELCOVÁ, Lenka. Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management