The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda – Marie Christine Galewicz
Marie Christine Galewicz
Diplomová práce
The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
Anotace:
Cílem práce je odpovědět na otázku, jaké jsou přínosy cíleného online marketingu na dodavatelské řetězce výrobců automobilů. Příkladem je automobilka Škoda. Práce je založena na přehledu automobilového průmyslu v Evropě a ve zbytku světa. Jsou v ní vysvětleny dopady online marketingu na rozhodnutí spotřebitele při koupi automobilu. Z tohoto důvodu je analyzován dodavatelský řetězec a způsob, jakým …víceAbstract:
We will go through an overview of the car industry in Europe and the rest of the world, then we will explain what is the impact of the Marketing - online Marketing - on customer decision when buying a car. This will lead us to analyze car manufacturers Supply Chain and how are reflected customer choice in the production process. Finally we will approach the latest solution found by car manufacturers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 11. 2013
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Denis Ravet
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Research on the Implementationof SDGs by Automobile Corporations in Developed Countries
Wenlong Yao -
Vliv ekonomických a technologických faktorů na automobilový průmysl se zaměřením na osobní automobily v České republice
Vladimír Hlocký -
Comparison of Market Value Creation within Tesla Company and BYD Automobile Company
Yaoyao Guo -
Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market
Vladimír Kosek -
Environmentální politika a její dopad na automobilový průmysl v ČR
Pavlína Dohnalová -
Automobilový průmysl ČR
Tomáš Neuner -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Application of Traceability in the Fresh Fruits and Vegetable Supply Chain in Zambia.
Lombe Chomba