Marie Christine Galewicz

Diplomová práce

The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda

The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
Anotace:
Cílem práce je odpovědět na otázku, jaké jsou přínosy cíleného online marketingu na dodavatelské řetězce výrobců automobilů. Příkladem je automobilka Škoda. Práce je založena na přehledu automobilového průmyslu v Evropě a ve zbytku světa. Jsou v ní vysvětleny dopady online marketingu na rozhodnutí spotřebitele při koupi automobilu. Z tohoto důvodu je analyzován dodavatelský řetězec a způsob, jakým …více
Abstract:
We will go through an overview of the car industry in Europe and the rest of the world, then we will explain what is the impact of the Marketing - online Marketing - on customer decision when buying a car. This will lead us to analyze car manufacturers Supply Chain and how are reflected customer choice in the production process. Finally we will approach the latest solution found by car manufacturers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 11. 2013
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Denis Ravet

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39238