ICT v práci učitelů v době COVID-19 – Bc. Jakub Ševela
Bc. Jakub Ševela
Bakalářská práce
ICT v práci učitelů v době COVID-19
ICT in the work of teachers during the COVID-19 era
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávacím procesu během pandemie COVID-19, s důrazem na zkušenosti učitelů v České republice. Cílem práce je analyzovat, jak učitelé vnímali a využívali ICT během distanční výuky, identifikovat technologické platformy používané při výuce a zhodnotit výhody a nevýhody spojené s tímto vzdělávacím přístupem. Práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the use of Information and Communication Technologies (ICT) in the educational process during the COVID-19 pandemic, with a focus on the experiences of teachers in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyze how teachers perceived and utilized ICT during distance learning, identify the technological platforms used in teaching, and assess the advantages and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yeeac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Barbora Nekardová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní vzdělávací technologie
Pavel Nechaev -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Zkušenost učitelů a učitelek s distančním vzděláváním v průběhu pandemie COVID-19 na jaře 2020
Dalibor Kocman -
E-Learningový kurz pro předmět ICT na střední odborné škole v prostředí LMS Moodle
Jan Petr -
E-learning at Basic Schools
Martina Ludíková