Kateřina Maryšková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti North Czechia Jerky

Design of North Czechia Jerky’s Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nově vznikající společnosti North Czechia Jerky, která bude vyrábět a prodávat sušené maso neboli jerky. Cílem práce je právě sestavení marketingového plánu, který vychází z plánu podnikatelského, jenž stanovuje podnikovou strategii. Teorie vymezuje marketingové pojmy, jako marketingový mix a marketingová strategie. Jako data vpraktické a metodologické …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with creating a marketing plan for North Czechia Jerky, a new producer and seller of dried meat by another name, jerky. The thesis aims to create a marketing plan based on a business plan that sets an overall business strategy. The theoretical part defines marketing terms such as marketing mix and marketing strategy. In the practical and methodological part, online data of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Václav Nedvídek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86591