Die Expansionsmöglichkeiten der Firma Kofola auf den deutschsprachigen Markt – Mgr. Marek TOMŠŮ
Mgr. Marek TOMŠŮ
Bachelor's thesis
Die Expansionsmöglichkeiten der Firma Kofola auf den deutschsprachigen Markt
Possibilities of expansion of the company Kofola to the German-speaking market
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the possibilities of entering a company in foreign markets. The main focus is on German-speaking areas, particularly in Germany and Austria - neighbouring countries of the Czech Republic. Above all, socio-economic factors and the market for soft drinks are considered. The practical part analyses the previous, current, and potential expansion policy of the …viacAbstract:
Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich mit den Möglichkeiten des Eintritts des Unternehmens auf die ausländischen Märkte. Der Schwerpunkt liegt auf dem deutschsprachigen Raum, insbesondere auf Deutschland und Österreich - den Nachbarländern der Tschechischen Republik. Dabei werden vor allem sozioökonomische Faktoren und der Markt für Erfrischungsgetränke berücksichtigt. Im praktischen Teil wird …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMŠŮ, Marek. Die Expansionsmöglichkeiten der Firma Kofola auf den deutschsprachigen Markt. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
German Philology / German Language in professional communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová