Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Marie Czabková
Bc. Marie Czabková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku a mládeže jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů. Dále jsou charakterizovány nástroje marketingového mixu a marketingové komunikace a jejich působení na cílovou skupinu děti a mládež. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to explore the issue of primary school-age children and youth as a target group in marketing communications. The theoretical part deals with the problems of children as consumers.The tools of marketing mix and marketing communications and their impact on the target group of children are characterized.The practical part is conducted marketing research that tries to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h5a76/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Dítě jako spotřebitel?
Barbora Hemzáčková -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil