Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Marie Czabková
Bc. Marie Czabková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání problematiky dětí mladšího školního věku a mládeže jako cílové skupiny v marketingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika dětí jako spotřebitelů. Dále jsou charakterizovány nástroje marketingového mixu a marketingové komunikace a jejich působení na cílovou skupinu děti a mládež. V praktické části je realizován marketingový výzkum, který …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to explore the issue of primary school-age children and youth as a target group in marketing communications. The theoretical part deals with the problems of children as consumers.The tools of marketing mix and marketing communications and their impact on the target group of children are characterized.The practical part is conducted marketing research that tries to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h5a76/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2015
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CZABKOVÁ, Marie. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/uugj59/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Dítě jako spotřebitel?
Barbora Hemzáčková -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil