Gyuzal Kuspakova

Bakalářská práce

Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.

Důležitost udržitelnosti v módním průmyslu v procesu rozhodování o nákupu Gen Z.
Anotace:
Udržitelnost v módním průmyslu je stále rostoucím tématem. Mění se také vnímání udržitelnosti spotřebiteli oděvů. Nová generace Z se zvláštním chováním spotřebitelů se vyvinula do samostatné kategorie spotřebitelů. Podle Euromonitoru bude Generation Z do roku 2030 největší tržní skupinou na světě, takže je rozumné, aby mnoho společností pochopilo, jak efektivně komunikovat a navázat trvalé vztahy s …více
Abstract:
Sustainability in the fashion industry is still a growing topic. The perception of sustainability by consumers of apparel is also changing. The new generation Z, with particular consumer behavior has evolved into a separate consumer category. According to Euromonitor, by 2030, Generation Z will be the largest market group in the world, so it is reasonable for many companies to understand how to communicate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Karel Pernica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81715