Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z. – Gyuzal Kuspakova
Gyuzal Kuspakova
Bakalářská práce
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Důležitost udržitelnosti v módním průmyslu v procesu rozhodování o nákupu Gen Z.
Anotace:
Udržitelnost v módním průmyslu je stále rostoucím tématem. Mění se také vnímání udržitelnosti spotřebiteli oděvů. Nová generace Z se zvláštním chováním spotřebitelů se vyvinula do samostatné kategorie spotřebitelů. Podle Euromonitoru bude Generation Z do roku 2030 největší tržní skupinou na světě, takže je rozumné, aby mnoho společností pochopilo, jak efektivně komunikovat a navázat trvalé vztahy s …víceAbstract:
Sustainability in the fashion industry is still a growing topic. The perception of sustainability by consumers of apparel is also changing. The new generation Z, with particular consumer behavior has evolved into a separate consumer category. According to Euromonitor, by 2030, Generation Z will be the largest market group in the world, so it is reasonable for many companies to understand how to communicate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Karel Pernica
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUSPAKOVA, Gyuzal. \textit{Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/uugmbj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Proces rozhodování rodičů o odkladu povinné školní docházky jejich dítěte
Gabriela Trešlová -
Proces rozhodování rodičů neslyšících dětí pro kochleární implantát
Pavlína Reová -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová