Reklama a její vliv na nákupní chování – Bc. Kateřina Čechurová
Bc. Kateřina Čechurová
Master's thesis
Reklama a její vliv na nákupní chování
Advertisement and it's impact on buyer's behavior
Abstract:
Diplomová práce je na téma reklama a její vliv na nákupní chovaní. Předmětem a cílem mé diplomové práce je přiblížení reklamy jako nástroje podpory prodeje výrobků spotřebitelů. Jako výrobek, na kterém bude podpora prodeje aplikována, byl vybrán produkt společnosti Jan Bechera – Pernod Ricard. Diplomová práce je věnována klíčové problematice psychologie trhu – proces rozhodování spotřebitele o nákupu …moreAbstract:
The thesis is dealing with advertising and its impact on shopping behavior. The object of my thesis is to describe advertising being a part of sales promotions of consumer goods. The sales promotions will be applied on Pernod Ricard which is merchandise of Jan Bechera company. The psychology of the market, especially the process of purchasing decision-making of the customer represents the main issue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Petrášek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan