Bc. Kateřina Čechurová

Master's thesis

Reklama a její vliv na nákupní chování

Advertisement and it's impact on buyer's behavior
Abstract:
Diplomová práce je na téma reklama a její vliv na nákupní chovaní. Předmětem a cílem mé diplomové práce je přiblížení reklamy jako nástroje podpory prodeje výrobků spotřebitelů. Jako výrobek, na kterém bude podpora prodeje aplikována, byl vybrán produkt společnosti Jan Bechera – Pernod Ricard. Diplomová práce je věnována klíčové problematice psychologie trhu – proces rozhodování spotřebitele o nákupu …more
Abstract:
The thesis is dealing with advertising and its impact on shopping behavior. The object of my thesis is to describe advertising being a part of sales promotions of consumer goods. The sales promotions will be applied on Pernod Ricard which is merchandise of Jan Bechera company. The psychology of the market, especially the process of purchasing decision-making of the customer represents the main issue …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Petrášek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní