Vanessa Homolyová

Bachelor's thesis

Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z

Perception of Maybelline New York Online Communication in the Czech Republic from the Perspective of Generation Z
Anotácia:
Táto bakalárska práca sa zaoberá vnímaním online komunikácie značky Maybelline New York v Českej republike z pohľadu generácie Z. Je rozdelená na dve časti - teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti je definovaná základná terminológia súvisiaca s generáciami X, Y a Z. Ďalej sú vymedzené pojmy z oblasti budovania značky v online prostredí a komunikačného mixu so zameraním na online marketing …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the perception of Maybelline New York's online communication in the Czech Republic from the perspective of Generation Z. It is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic terminology related to Generations X, Y and Z. Furthermore, the concepts of brand building in the online environment and the communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Homolyová, Vanessa. Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications