Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z – Vanessa Homolyová
Vanessa Homolyová
Bakalářská práce
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Perception of Maybelline New York Online Communication in the Czech Republic from the Perspective of Generation Z
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá vnímaním online komunikácie značky Maybelline New York v Českej republike z pohľadu generácie Z. Je rozdelená na dve časti - teoretickú časť a praktickú časť. V teoretickej časti je definovaná základná terminológia súvisiaca s generáciami X, Y a Z. Ďalej sú vymedzené pojmy z oblasti budovania značky v online prostredí a komunikačného mixu so zameraním na online marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the perception of Maybelline New York's online communication in the Czech Republic from the perspective of Generation Z. It is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic terminology related to Generations X, Y and Z. Furthermore, the concepts of brand building in the online environment and the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLYOVÁ, Vanessa. \textit{Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/uupb3m/.
Jak správně citovat práci
Homolyová, Vanessa. Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky
Michaela Grancová -
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
Eliška Hubíková -
Branding – Its History and New Challenges
Kirill Denissov -
Branding a realizace velkoformátových hraček z kartonu
David Sasín -
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA