Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine – Šimon MALÍČEK
Šimon MALÍČEK
Bakalářská práce
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Combat AI for video games in Unreal Engine
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací souboj s umělou inteligencí v reálném čase prostřednictvím technologie Unreal Engine. Demonstrace souboje umožňuje souboj dvojice agentů, první agent je ovládán hráčem, druhý umělou inteligencí. V práci jsem popsal a použil techniky z oblasti herního návrhu pro vytvoření co nejlepšího pocitu ze hry. Vytvořil jsem dva typy umělé inteligence základní a pokročilou …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design and implement real-time combat with an AI using Unreal Engine. The playable demonstration showcases a fight between a pair of agents, the first agent is controlled by the player, the second by the artificial intelligence. In the thesis, I described and implemented game design techniques to create a good game feel. I created two types of AI, basic and advanced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Mikula
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÍČEK, Šimon. Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Umělá inteligence pro OpenTTD
Lukáš Dihel -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Umělá inteligence a počítačový červ
Ondřej Poštulka -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
12. 5. 2023