Hana Štroblová
Bakalářská práce
Dětský tábor s animovaným filmem
A Children's Camp with an Animated Film
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a realizací dětského tábora s krátkým animovaným filmem, který je vytvořený dětmi s využitím multimediální tvorby. Teoretická část se zabývá historií animovaného filmu a popisuje různé techniky používané při jeho tvorbě. Dále pozorováním vybraných aspektů a analýzou dětského tábora s krátkým animovaným filmem, který je vytvořený dětmi. Praktická část obsahuje návrh a realizaci …víceAbstract:
The work deals with the design and implementation of a children's camp with a short animated film, which is created by children using multimedia creation. The theoretical part deals with the history of animated film and describes the various techniques used in its creation. Furthermore, by observing selected aspects and analyzing the children's camp with a short animated film, which is created by children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štroblová, Hana. Dětský tábor s animovaným filmem. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Mezioborová spolupráce tanečního, literárně-dramatického a výtvarného oboru (Projekt Květuška a její zahrádka)
Martina Dobešová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Balet Louskáček - didaktický rozbor propojující hudební, výtvarné a dramatické činnosti
Soňa Černá -
Rozvoj vnitřního světa dětí prostřednictvím výtvarných a dramatických činností v prostředí lesní mateřské školy.
Michaela Hoďovská -
Umění zažít umění: Vlastní tvorba jako cesta poznávání
Marianna Petrů -
Model intermediální výukové disciplíny "Mezi literaturou a výtvarnou tvorbou"
Andrea Plšková