Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o. – Stanislav Moštěk
Stanislav Moštěk
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii …víceAbstract:
The thesis analyses the marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company which operates in the sphere of automotive industry. The theoretical part is formed by the first free chapters and is elaborated from the standpoint of strategic marketing and strategic management. The other chapters form the analytical part which contains general characteristics of IMOPRA s.r.o. company and it analyses its existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Petr Hýbl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Air-conditioning in the cabins of motor vehicles
Surender Kumar -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B
Jan Romaňák -
Nákupní rozhodování zákazníků firmy Torofloors, s.r.o. na trhu B2B
Lenka MACKOVÁ -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova