Stanislav Moštěk

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.

Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii …více
Abstract:
The thesis analyses the marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company which operates in the sphere of automotive industry. The theoretical part is formed by the first free chapters and is elaborated from the standpoint of strategic marketing and strategic management. The other chapters form the analytical part which contains general characteristics of IMOPRA s.r.o. company and it analyses its existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Petr Hýbl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20482