Jana BUČKOVÁ

Bakalářská práce

Reklama jako způsob manipulace v médiích.

Advertising as a way of manipulation in the mass media.
Anotace:
Základní myšlenkou mé bakalářské práce je uvědomění si přítomnosti reklamy v naší společnosti, její síly a rostoucího vlivu, který mnohdy hraničí s manipulací a ovlivňováním veřejného mínění. Ve své práci si často kladu otázku, zda je či není možné se tomuto vlivu bránit a jak velký význam pro nás reklama v dnešní době má. Této problematice se věnuji jak z hlediska psychologického, tak i ekonomického …více
Abstract:
The main theme of this work is to become conscious of advertising presence in our society, its growing power and influence, which is often on the verge of becoming a manipulation and a way how to change the public opinion. In my work I often ask myself question, if it is possible to resist this influence and also how important advertising is for us in these days. I pay attention to this problem both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUČKOVÁ, Jana. Reklama jako způsob manipulace v médiích.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština