Reklama jako způsob manipulace v médiích. – Jana BUČKOVÁ
Jana BUČKOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama jako způsob manipulace v médiích.
Advertising as a way of manipulation in the mass media.
Anotácia:
Základní myšlenkou mé bakalářské práce je uvědomění si přítomnosti reklamy v naší společnosti, její síly a rostoucího vlivu, který mnohdy hraničí s manipulací a ovlivňováním veřejného mínění. Ve své práci si často kladu otázku, zda je či není možné se tomuto vlivu bránit a jak velký význam pro nás reklama v dnešní době má. Této problematice se věnuji jak z hlediska psychologického, tak i ekonomického …viacAbstract:
The main theme of this work is to become conscious of advertising presence in our society, its growing power and influence, which is often on the verge of becoming a manipulation and a way how to change the public opinion. In my work I often ask myself question, if it is possible to resist this influence and also how important advertising is for us in these days. I pay attention to this problem both …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUČKOVÁ, Jana. Reklama jako způsob manipulace v médiích.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Business Russian
Práce na příbuzné téma
-
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Monika Pertlíčková Balcarová