Viktor Dekoj
Bakalářská práce
J. Haydn - Tvorba pro lesní roh
J. Haydn - Works for French Horn
Anotace:
Práce se věnuje části díla Josepha Haydna, ve kterém je lesního rohu užito jako nástroje sólového či orchestrálního. Také se věnuje komorním skladbám.Život autora je popisován s ohledem na jeho působište se zaměřením na možnosti hráče na lesní roh příslušných orchestrů.Dále jsou uvedeny sólové, komorní a orchestrální skladby užívající lesního rohu ve větší míře.Práce je zakončena rozborem koncertu …víceAbstract:
This thesis focuses on musical pieces writen by J. Haydn which feature horn as a solo or prominent instrument. That includes solo concerts, double concerto, chamber and orchestral music.Authors biography focuses on orchestras which he worked with and on abilities of players which he wrote his music for.The work lists solo pieces, chamber pieces and orchestral pieces that feature the horn.This thesis …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
lesní rohKlíčová slova
hudba pro lesní rohKlíčová slova
klasicismus (hudba)Klíčová slova
hudební osobnostiKlíčová slova
skladateléKlíčová slova
rakouská hudbaKlíčová slova
hudební analýzyKlíčová slova
vídeňský klasicismusObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Zdeněk DIVOKÝ
- Oponent: Radek BABORÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Lesní roh
Práce na příbuzné téma
-
Klasicismus a jeho vliv na vývoj sólového kontrabasu
Indi Stivín -
Smyčcové kvartety mistrů vídeňského klasicismu
David Hrubý -
Hobojové trio období klasicismu
Nastassia Zalatukhina -
Česká hudební emigrace a její vliv na zrání evropského hudebního klasicismu
Barbora ŠIMONOVÁ -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Hudba pro počítačové hry
Ivan Koubek -
Hudba pro počítačové hry II
Ivan Koubek