Josef ŠTĚPÁNEK, DiS.

Bakalářská práce

Marketing vzdělávacích institucí

Marketing in Educational Institutions
Anotace:
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPÁNEK, Josef. Marketing vzdělávacích institucí. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická