Chování spotřebitelů na trhu s divadelní kulturou – Bc. Markéta Tulková
Bc. Markéta Tulková
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s divadelní kulturou
Consumer behavior on the theater market
Anotace:
Tulková M. Chování spotřebitele na trhu s divadelní. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na divadelním trhu. Popisuje vývoj českého trhu s divadelní kulturou, stejně tak vývoj brněnského divadelního trhu v posledních letech. Dále se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na tomto trhu. Výsledkem této práce je segmentace …víceAbstract:
Tulková M. Consumer behavior on the theater market. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. This diploma thesis deals with consumer behavior on the theater market. It describes the development of the czech theater culture market during recent years. It also deals with the factors that influence consumer behavior on this market. The result of this work is market segmentation and preparation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová