Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Bc. Radek Benda
Bc. Radek Benda
Master's thesis
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Corporate Publishing as an effective tool of marketing communications at Vodafone Czech Republic company
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části popisuje východiska pro corporate publishing. Byl zde kladen velký důraz na komunikaci jako takovou, marketingovou komunikaci a vztahy s veřejností. Dále byly popsány jednotlivé formy corporate publishing ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V praktické části jsem se zabýval konkrétním rozborem jednotlivých nástrojů corporate publishing ve společnosti Vodafone …moreAbstract:
This thesis describes the theoretical basis for the corporate publishing. There is a focus on global communication, marketing communications and public relations. I was also described various forms of corporate publishing at Vodafone Czech Republic a.s. In the practical part I was devoted to individual corporate publishing tools at Vodafone Czech Republic a.s., where I gave the greatest weight ČILICHILI …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zqj1c/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENDA, Radek. \textit{Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/uvf70q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík